суботу, 25 січня 2014 р.

Модуль 11

З усього того, чому я навчилася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде вміння публічно представляти результати своїх досліджень, можливість організувати обговорення проектів у малих групах,формування навичок 21 століття, ефективне використання ІКТ. Курс Інтел 11версія - видався досить насиченим, цікавим, запам'ятався! 

                                                      Дякую тренерам за співпрацю! 

пʼятницю, 24 січня 2014 р.

модуль 10

В цьому модулі ми працювали над створенням документу для
фасилітації. Він допоміг мені усвідомити наскільки необхідно правильно ставити запитання під час навчання методом проектів.
Мною були виконані такі завдання:
  • стратегії постановки питань задля розвитку навчання учнів;
  • створила документ для фасилітації;
  • створила інструктивні документи;
  • створила план впровадження проекту;
  • оцінила створене портфоліо за критеріями оцінювання.

четвер, 23 січня 2014 р.

Модуль 9


Важлива не кількість знань, а їх якість. Можна знати дуже багато, не знаючи найголовнішого.
Лев Толстой

Сьогодні на тренінгу я:

  1. Обговорила створений приклад учнівської роботи та засоби її оцінювання;

  2. Взяла участь в обговорені  допомоги учням , як стати самоспрямованими в навчанні;

  3. Проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнів;

  4. Створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні;

  5. Створила інструменти для підсумкового оцінювання;

  6. Створила навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;

  7. Внесла зміни в План вивчення теми;

  8. Критично оцінила, чого  навчилася;

  9. Спланувати інструктивні матеріали для навчального проекту.

четвер, 16 січня 2014 р.

модуль 7-8

Опрацьовую модулі 7 і 8
"Інноваційна діяльність - це гарно організована, раціональна і
систематична робота." П. Друкер
Обговорила з колегами питання використання Інтернету у проектній діяльності. Переглянула приклади учнівських робіт. Провели педраду "Як допомогти учням пристосуватися до навчання за методом проектів та особистісно-орієнтованого навчання." Спланувала приклад учнівської роботи. Створила учнівський блог.
Проаналізувала власну діяльність щодо оцінювання процесу і результатів навчання учнів. Нами було розроблено форму оцінювання створеного прикладу учнівської роботи - блогу. Внесли деякі зміни до учнівського блогу та Плану вивчення теми. Працювати цікаво.

вівторок, 14 січня 2014 р.

модуль 6

Дослідивши різні можливості використання сервісів Інтернету, зокрема деяких сервісів Веб 2.0. я навчилася додавати зображення та посилання у вікі-середовищі, спілкуватися через Інтернет із світом, створила мережевий опитувальник. Внесла корективи у план вивчення теми. Під час педради обговорили такі питання: " Які загрози та ризики становить Інтернет для учнів? Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті? Хто це має зробити? Кого можна залучити? З якого віку потрібно починати цю роботу?Чи варто/можна оцінювати знання та вміння учнів з безпечного використання Інтернету?"

понеділок, 13 січня 2014 р.

модуль 5

  1. Я працювала з електронними документами. 
  2. Створювала списки використаних джерел
  3.  Організовувала роботу в  малих групах, де обговорювала  оцінювання навчальних потреб учнів.
  4. На педраді ми обговорили як забезпечити виконання вимог державних освітніх стандартів та навчальних програм при використанні інноваційних педагогічних технологій.
  5. Доречними були запитання
    •   Використання Інтернету для розвитку навичок, необхідних у 21 столітті 
    •  Навчання учнів та використання в своїй роботі правових та етичних питань, пов’язаних з використанням інформаційних технологій 
    •  Використання Інтернету для проведення досліджень 
    •  Оцінювання Інтернет-ресурсі